sobota, 26 stycznia 2013

usunąć bloga ?

witam .
mam do was dość istotne pytanie .
od jakiegoś czasu statystyki bardzo mi zmalały . nie wiem czy jest to spowodowane nudnym blogiem czy dość małym rozgłosem . możecie mi napisać o co chodzi ? kiedyś były z cztery komentarze , a teraz totalna pustka .
naprawdę zależy mi na waszej opinii , która  jest tutaj najcenniejsza .
piszcie w komentarzach (komentarze mogą dodawać również osoby bez konta google ) czy mam prowadzić dalej moje opowiadanie czy nie .
Jeśli będzie ponad dziesięć pozytywnych komentarzy blog nie zostanie zawieszony .


~ Wasza Juliette

12 komentarzy:

  1. Tu kostka22 nie widziałam wcześniej twojego bloga ;)
    Ale postaram się go teraz czytać, słowo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. spowodowane jest to małym rozgłosem ! Pisz dalej! ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że nie powinnaś go usuwać.

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE ZAWIESZAJ ANI NIE USUWAJ ! ^^
    Zobaczysz, będziesz miała wieele czytelników.
    Już ja o to zadbam :3
    Do następnego xd ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie usuwaj, bo nie będę miała co czytać ;(( , bo ja z reguły czytam tylko twoje blogi ; *

    OdpowiedzUsuń